--> KadoKado.com <-- Doporučuji!

neděle 2. března 2008

Lost - Black Smoke Controller

Black Smoke - při mém programovacím experimentování se mi podařilo vytvořit cosi, co je podobné Monstru ze seriálu Lost :) Tudíž jsem nevahál a tuto myšlenku rozvinul a udělal tento "ovladač" Monstra.

Kdyby vám to náhodou hodilo chybu (chybějící directX), tak přikládám knihovnu. Stáhnout do stejné složky jako program.

Důležité upozornění: ještě to není 100% odladěná verze, čili po spuštění při nastavení grafiky raději nezaškrtávat antialiasing, vsync, fullscreen :) Pokud si chcete vložit svůj obrázek na pozadí, stačí přepsat přiložený BG.png - rozlišení jaké vám vyhovuje (stávající je 1440*900), formátu .PNG

Pokud se Vám nepodaří program spustit, nechte mi tu prosím komentář s popisem chybného hlašení a problému. A pokud se Vám spustit podaří, tak nějakou tu chválu taky ustojím :)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak me mrzi, ze jsem prvni, ale nejde mi to spustit... "No Andorra Plugin Found"... :-(

Anonymní řekl(a)...

Tak uz dobry... http://sourceforge.net/project/platformdownload.php?group_id=182128
Jinak, mne to se zaskrtavanim naopak nejde, jen bez nej... ;-)

Lubiii řekl(a)...

Samozřejmě "nezaškrtávat", už sem to opravil v textu. Andorra plugin je součástí zipu. Možná si to pustil rovnou ze zipu?