--> KadoKado.com <-- Doporučuji!

úterý 25. listopadu 2008

1. semestrální písemka z Matiky

Tak je to konečně za mnou - a jsem si jist, že úspěšně :-) Takový pocit po písemce mám velice zřídka kdy, navíc z této jsem měl respekt - člověk nikdy neví co si tam cvičící vymyslí a nachytá ho. Ale poctivá příprava se vyplatila (teď si říkám, že možná až zbytečně velká) a hned po letmém zkouknutí rozdaného zadání jsem věděl, že je to v kapse. Zadání bylo opravdu triviální a lehčí výběr typů příkladů zvolit nešel. Také mě překvapilo, že cvičící vzal zadání kolegy Habaly a nepřipravil si vlastní - to stálo za povšimnutí.


Zítra nás čeká další (již třetí) test z ÚOS (úvod do operačních systémů) a to ještě nemáme ani výsledky z minulého, které se snad již dozvíme. Stejně tak jsem zvědavý na výsledky z ELI (elektrotechnika pro informatiky) - to byla další písemka, ze které byla většina mírně neklidná, i když se na závěr ukázala, jako relativně snadná.

2 komentáře:

Antonín Daněk řekl(a)...

Taky jsem si povšimnul :), že tu první semestrální písemku jenom převzal od Habaly. Dokonce jsem jeden příklad počítal den předtim z jeho podkladů, takže paráda.

Lubiii řekl(a)...

JJ :-) ja sem si ji dokonce pár hodin před tím počítal celou :-) a tak sem měl krásných 19/20. Bod sem ztratil na tom, že sem samozřejmě zapomněl napsat definiční obor u derivace...