--> KadoKado.com <-- Doporučuji!

úterý 3. února 2009

Už jen jedna

Matika splněna - výsledek mě velice mile překvapil, jelikož jsem se ještě dva dny předem rozmýšlel, zda-li si termín nepřehlásím na pozdější. Naštěstí žádné vhodné pozdější termíny nebyly volné, a tak jsem si řekl, že to tedy aspoň zkusím. A povedlo se. Celkový výsledek 70/90 bodů (známka C) bylo jako zjevení z nebes, jelikož poslední (teoretičtejší) příklad jsem celý přeskočil, a tak jsem vpodstatě měl 70/75 bodů. Časový limit 90minut byl maximálně dostačující, ani nevím kolik mi z něj zbývalo, když jsem šel odevzdat své veledílo.


Počínaje dneškem se rovněž začalo s tvorbou rozvrhů. Potřebný vážený součet kreditů odstartoval na 129ti, což se mě s mými 90ti zatím netýká. Dobrou zprávou ale je, že dle tohoto dokumentu mám nyní velkou šanci se dostat na obor, který jsem si vybral dál - Softwarové inženýrství.


Pro tento semestr zbývá jen jedna zkouška: Úvod do algebry. Přihlášený jsem na 5.2., což je sakra blízko, a já bych se měl asi pomalu začít připravovat.

Žádné komentáře: