--> KadoKado.com <-- Doporučuji!

neděle 26. dubna 2009

Průběžné hodnocení studia

Máme za sebou 8. týden semestru z celkových 14ti, takže již jsme ve druhé půli. Pojďme se společně podívat, jak si zatím vedu :-)


Asi nejdůležitější věcí, která se stala, byla rozřazení do jednotlivých studíjních programů na základně výsledků v prvním semestru. Každý si vybral jeden ze čtyř programů, ve kterém by chtěl dále studovat. Myslím, že velká většina se dostala tam, kam chtěla - včetně mě, takže od druháku jsem na programu: Softwarové inženýrství.


Dále se událo několik menších či větších písemek.
1. Zápočtový test z Objektového modelování - hodně lidí se bálo, spousta z nás vůbec netušilo, co mají čekat (i přes uvedenou ukázkovou písemku na webu). Nakonec se ovšem ukázala, jako relativně snadná (nebo alespoň náš opravující cvičící měl pochopení) a nebyl s ní větší problém, čili - splněno.
2. Písemný test z bezpečnosti v elektrotechnice - na první řádný pokus jsem zaspal :-/ (tak pilně jsem se to do noci učil, až jsem z toho ráno nevstal). Šel jsem tedy na první opravný termín, výsledek - 0 chyb, zadání bylo opravdu výsměch - fraška.
3. První malý test z Technologií pro web a multimedia - obsahoval základy xhtml a css. Šel jsem do toho s myšlenkou, že když dám 7/10 bodů, tak budu velice spokojený. No co čert nechtěl - zadání mi sedlo na míru a 10 bodíků je doma.
4. Odborný článek pro předmět Tvorba elektronické dokumentace - tady jsem si to mírně prokoučoval :-( o pár hodin jsem nezvládl termín odevzdání, za což příjdu o nějaký ten bod. Zde je k nahlédnutí. Na výsledek se ještě čeká.
5. Písemka ze Struktury a architektury počítačů - opět panoval davový respekt z této písemky. Se zadáním jsem se popral vší silou a s maximálním nasazením, tajně doufám, že bych to mohl mít i všechno dobře - uvidíme.

Žádné komentáře: