--> KadoKado.com <-- Doporučuji!

pondělí 11. února 2008

Henrys Lizard Yoyo

Před pár dny jsem si koupil nové jojo - mé první v životě :) A jakožto jojista amatér jsem si nechal při výběru poradit. Navštívil jsem specializovaný žonglérský obchod, kde bylo opravdu z čeho vybírat. Po pár minutách diskuze s příjemným prodejcem jsem si vybral Henrys Lizard Yoyo. A jako každé začátky jsou těžké, mé jojování nebylo výjimkou. Avšak po hodině pilného hraní si s novou hračkou jsem byl již schopen neomylně mrskat jojem do všech stran :) Dokonce mi jde už i "sleepování" - tj. když se vám jojo nevrací okamžitě do ruky, ale točí se kolem své osy na konci provázku a čeka na váš povel k návratu. Hračka je to opravdu povedená, nyní již nosím své jojo stále při sobě a jsem rád, že ho mám :o)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ahoj prosim te nemohl bys mi napsat na e-mail jak se naucil postupne triky ja jsem si tptiz koupil uplne stejne yo-yo a nevim jak zacit poduk napises moc moc moc diky muj e-mail: Erik.Meixner@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

dajte si do google adams magic shop a tam mate aj videa aj joja